Glean
Καλάθι Αγορών

Πολιτική ποιότητας

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

 

Βασική αρχή και δέσμευση της διεύθυνσης είναι η συστηματική εξυπηρέτηση της πελατείας της και η προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένη συνεχείς εξελίξεις και προκλήσεις της εποχής μας.

Η πολιτική ποιότητας της εταιρείας προσαρμόζεται στις παραπάνω απαιτήσεις της διεύθυνσης και εκφράζεται σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 στο σύνολο της εταιρείας καλύπτοντας όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών της. Συγκεκριμένα, η διοίκηση της εταιρείας GLEAN δεσμεύεται για τα εξής:

 

  • Άριστη ποιότητα προϊόντων

  • Άμεση τεχνική υποστήριξη καθώς και επιμέλεια της εφαρμογής των προϊόντων

  • Έρευνα και ανάπτυξη νέων προϊόντων σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών.

  • Άριστες σχέσεις με τους πελάτες, υψηλό επίπεδο κάλυψης των αναγκών τους, μέγιστος βαθμός ικανοποίησης

  • Πνεύμα ομαδικής και δημιουργικής εργασίας. Οι εργαζόμενοι είναι ελεύθεροι να εκφράσουν τους προβληματισμούς τους και τις προτάσεις τους σε τακτικές συναντήσεις με τους συναδέλφους τους και τους επικεφαλής της ομάδας τους

  • Σχέσεις αλληλοεκτίμησης και οφέλους με προμηθευτές και με συνεργάτες

  • Σχέσεις αλληλοεκτίμησης και αλληλοσεβασμού μεταξύ του προσωπικού της εταιρείας

  • Απόλυτη συμμόρφωση της λειτουργίας και των προϊόντων της εταιρείας σε όλους τους τομείς, με τις νομοθετικές διατάξεις και τις κανονιστικές ρυθμίσεις που την αφορούν

 

 

Οι παραπάνω δεσμεύσεις επιτυγχάνονται με:

 

  • Την εφαρμογή και συνεχή βελτίωση του συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015

  • Την εκτέλεση των εργασιών τους σύμφωνα με τις διαδικασίες και τις οδηγίες του συστήματος

  • Την τακτική ανασκόπηση του συστήματος από τη διοίκηση

  • Την άψογη συνεργασία της διοίκησης και των εργαζομένων

  • Την δημιουργία και συντήρηση ενός σύγχρονου περιβάλλοντος εργασίας

  • Την διάθεση πόρων για τη συνεχή βελτίωση των δραστηριοτήτων τις εταιρείας

Σύμφωνα με τα παραπάνω είναι υποχρεωτική για όλους μας η εφαρμογή και η προσπάθεια για συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του συστήματος ποιότητας.